INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEJAZDU UCZESTNIKÓW ZLOTU I OBCHODÓW ROCZNICY PW'1944 W DNIU  02.08.2019 NA TRASIE WARSZAWA-RYBAKI

UWAGA !!!! AKTUALIZACJA 20190731

 DOKUMENT DO POBRANIA

Zgodnie z wcześniejszymi ustalenia Komenda zlotu organizuje przejazd uczestników zlotu, którzy wezmą udział w obchodach 75. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego.

W dniu 02.08.2019 o godzinie 8:30 odbędzie się wyjazd z Warszawy do Rybak autokarami z dwóch lokalizacji, zgodnie z załączoną tabelą:
- 1 miejsce: parking przy stacji końcowej METRO Młociny – autokarów należy szukać na tyłach stacji metra,
- 2 miejsce: parking przy hali MAKRO - ul. Kolumbijska 1,01-991 Warszawa.

W załączonej tabeli znajdziecie informacje: kto, z którego miejsca oraz którym autokarem wyrusza do Rybak. Wszystkie autobusy będą wyraźnie oznakowane.

WAŻNE!!!
Proszę przybyć najpóźniej o 8.10, ponieważ autokary nie będą czekać na spóźnialskich.

DOKUMENT DO POBRANIA


TRANSPORT UCZESTNIKÓW

Uczestnicy biorący udział w obchodach 75. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego:
- przybywają do Warszawy na własny koszt,
- przejeżdżają z Warszawy na teren zlotu w Rybakach na koszt zlotu,
- wracają ze zlotu do domu na własny koszt.

Uczestnicy, którzy nie biorą udziału w obchodach 75. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego:
- przybywają na zlot na własny koszt,
- wracają ze zlotu do domu na własny koszt.

-   -   -

► Kontakt w sprawach transportu - formularz znajduje się na stronie głównej zlotu.


WAŻNE TERMINY
SZEFOWIE SŁUŻB I KOMENDANCI GNIAZD

TERMINY - nieprzekraczalne uzupełnienia arkusza:

- "TRANSPORT" do 27.05.2019 włącznie

- "KADRA" 31.05.2019 włącznie.

 

  8.07 O PÓŁNOCY ZAMYKAMY PRZYJMOWANIE AKTUALIZACJI  

 

STAN PODANYCH DANYCH: KADRA/TRANSP.
AKTUALIZACJA: 2019-07-14

HARCERKI DANE   HARCERZE DANE
DOLNOŚLĄSKA + / +   DOLNOŚLĄSKA + / +
GÓRNOŚLĄSKA + / +   GÓRNOŚLĄSKA + / +
KUJ.-POM. + / +   KUJ.-POM. + / +
LUBELSKA - / -   LUBELSKA + / +
ŁÓDZKA + / +   ŁÓDZKA + / +
MAŁOPOLSKA + / +   MAŁOPOLSKA + / +
MAZOWIECKA + / +   MAZOWIECKA + / +
PODKARPACKA - / +   ZIEMI OPOLSKIEJ + / +
POMORSKA + / +   PODKARPACKA + / +
STAROPOLSKA - / +   POMORSKA + / +
WIELKOPOLSKA + / +   PÓŁN-WSCH. - / -
ZACH.-POM. + / +   PÓŁN-ZACH. - / -
PÓŁN-WSCH. + / +   STAROPOLSKA - / -
WĘDROWNICZKI I + / nd   WIELKOPOLSKA + / +
INSTRUKTORKI + / nd      

TRANSPORT SPRZĘTU

► Do pobrania
► Kontakt w sprawach transportu - formularz znajduje się na stronie głównej zlotu

Komenda zlotu zapewnia bezpłatny transport sprzętu na miejsce zlotu oraz z powrotem na poniżej podanych warunkach. Transport odbędzie się wojskowymi ciężarówkami bez podnośników.
UWAGA!
W przypadku niewłaściwego przygotowania sprzętu i punktu odbioru (brak części lub całego sprzętu w wyznaczonym miejscu i czasie, brak osób do załadunku, brak podania dokładnie miejsca odbioru, brak osoby odpowiedzialnej) gniazdo będzie zobowiązane dostarczyć sprzęt na zlot zorganizowanym przez siebie transportem i na własny koszt.

Koordynator:
Grzegorz Majcher, gmaycher@gmail.com

Terminy:
- transport na teren zlotu – czwartek, 1 sierpnia 2019 roku,
- transport powrotny – WP poda dokładny termin 1 lipca 2019 roku (13 lub 14 lub 16 sierpnia).

Trasy:
WROCŁAW – Kluczbork – Ostrzeszów – Kalisz – Łódź – RYBAKI
WARSZAWA – Radom – Pionki – Płock – Ostrołęka – RYBAKI
SZCZECIN – Gorzów Wlkp. – Zielona Góra – Głogów – RYBAKI
POZNAŃ – Łódź - RYBAKI
OPOLE – Wodzisław – Bielsko-Biała – Bytom – RYBAKI
LUBLIN – Stalowa Wola – Dęblin – Biała-Podlaska – RYBAKI
KRAKÓW – RYBAKI
GDYNIA – Gniew – Ostrołęka - Olsztyn – RYBAKI
RZESZÓW – Mielec – Tarnogród – Stalowa – Wola - RYBAKI
BYDGOSZCZ – Inowrocław – Toruń – Ciechocinek – RYBAKI.

Miejsce i godzina:
- w danej miejscowości może być wskazane tylko jedno miejsce zbiorcze
- określenie i podanie przez gniazda dokładnego adresu (koordynaty GPS) oraz dodatkowego opisu dla miejsc nietypowych (np. brama, objechać, z tyłu itp.),
- podanie imienia, nazwiska i numeru telefonu komórkowego osoby odpowiedzialnej (oraz jej zastępcy) za załadunek/rozładunek i przekazanie/odebranie sprzętu,
- zakres godzin odbioru zostanie podany przez koordynatora transportu sprzętu w terminie późniejszym, po szczegółowym ustaleniu tras.

Przygotowanie sprzętu:
- sprzęt powinien być zorganizowany i zgromadzony w ramach okręgu/chorągwi tak, aby zapewnić niezbędny sprzęt dla gniazd oraz części wspólnych zlotu,
- cały sprzęt musi być odpowiednio, trwale spakowany (we workach, powiązany itd.),
- cały sprzęt (worki, namioty, maszty, zapałki, śledzie, skrzynie, itd.) musi być trwale oznakowany wg podanych przez Komendę zlotu zasad (niezbędne materiały zostaną przesłane bezpośrednio do osoby odpowiedzialnej za załadunek i rozładunek sprzętu),
- sprzęt w danej miejscowości musi być zgromadzony w jednym miejscu,
- osoba odpowiedzialna za sprzęt zapewnia odpowiednią liczbę osób do załadunku/rozładunku.

Zalecenia:
- proponujemy wykorzystać EURO-palety, na których należy poukładać namioty (np. 6-8), obwiązać liną/taśmą i zafoliować przezroczystą folią stretchową (zabezpieczenie przed opadami i nieuprawnionym dostępem) oznakowując cała paletę, między namiotami należy umieścić worki ze śledziami,
- skrzynie, maszty, zapałki będą załadowane luzem (kompletami),
- miejsce składowania sprzętu najlepiej zorganizować na terenie zaprzyjaźnionej/życzliwej lub ustalonej komercyjnie firmy, która dysponuje podnośnikiem widłakowym i wózkiem do palet, tzw. paleciakiem, ponieważ inaczej nie załadujemy ciężkich palet,
- na terenie zlotu będzie dostępny taki sam zestaw (podnośnik i paleciak), za pomocą których sprzęt zostanie rozładowany, a po zlocie załadowany,
-  na terenie zlotu będzie możliwość podwiezienia przygotowanych palet ze sprzętem do gniazd.

-   -   -

► Do pobrania
► Kontakt w sprawach transportu - formularz znajduje się na stronie głównej zlotu