INFORMACJE DLA ORGANIZACJI HARCEREK ZHR

W tym miejscu znajdziecie informacje dedykowane harcerkom na zlocie.
-   -   -
► Formularz kontaktowy znajduje się na stronie głównej zlotu.

 


SPRAWY UBEZPIECZENIA NA ZLOCIE

SPRAWY UBEZPIECZENIA NA ZLOCIE

Wszelkie sprawy dotyczące ubezpieczenia na zlocie proszę kierować do pełnomocnika Naczelnictwa ZHR ds. ubezpieczeń - dh. Pawła Szymankiewicza na adres mailowy: 
ubezpieczenia@zhr.pl


REJESTRACJA I KARTY UCZESTNIKA ZLOTU

W połowie maja ruszy system rejestracji uczestników zlotu. Wydrukowane karty uczestników, uzupełnione oraz podpisane przez rodziców lub opiekunów prawnych (w przypadku uczestników niepełnoletnich) muszą być zebrane przez drużynowych i dostarczone do komendanta właściwego gniazda w nieprzekraczalnym terminie do dnia 3 czerwca 2019 roku.


ZWERYFIKUJ LISTĘ ZGŁOSZEŃ I WPŁAT

Sprawdź, czy Twoja drużyna lub jednostka jest na liście wpłat, czy zgadza się liczba uczestników i kwota wpłat.
Brak aktywnego linku na nazwie chorągwi spowodowany jest brakiem informacji o wpłatach.
W przypadku braku lub niezgodności wypełnij odpowiedni FORMULARZ